HEJ PÅ DIG

Här kan du läsa om färgglada prylar, inredning, loppisfynd, retrotyger mm, om mig och mitt liv helt enkelt. Jag hoppas att du ska finna min blogg intressant. Mvh /Sofia

lördag 5 september 2009

LOPPISAR SÖDERÖVER


Imorgon åker jag bil ner till Leksand för att vara på entreprenörsskolan en vecka. Ska bli superskoj att träffa både gamla och nya klasskamrater och få lite inspiration. På drygt 160 mil (tur och retur) hinner man med några ljudböcker :) Jag har laddat upp med inte mindre än 5 st. Jag har dessutom kollat upp några loppisar jag tänkt besöka under resan ner, väl på plats och en på vägen hem. Förhoppningsvis har jag en del fynd att visa upp nästa helg. Tills dess får ni hålla till godo med det fina tyget jag hittade för en tid sedan.

2 kommentarer:

  1. Oj ska du till Leksand? Då måste du ta en tur förbi Loppnor. Kanske inte 60-70 tals mecka, men där kan man verkligen hitta lite allt möjligt och beroende på vem som står bakom disken kan man få det relativt billigt. Ligger på andra sidan bron från stan sett. Fint gamalt trä hus. Du hittar nog.

    SvaraRadera
  2. Hej Lina, jag har definitivt hittat dit :) Hittade faktiskt några fina gardinkappor och lite 70-tals påslakan. Det mesta av mina fynd hittade jag dock på vägen ner. Fin blogg du har förresten.

    SvaraRadera

Blog Widget by LinkWithin