HEJ PÅ DIG

Här kan du läsa om färgglada prylar, inredning, loppisfynd, retrotyger mm, om mig och mitt liv helt enkelt. Jag hoppas att du ska finna min blogg intressant. Mvh /Sofia

söndag 13 september 2009

FÄRGGLADA TYGER FRÅN 60- OCH 70-TAL



Här kommer ett litet smakprov från alla de tyger jag hittade på väg ner till Leksand, resan som i vanliga fall tar ca 9 h tog förra söndagen 13. Men det var det värt :) Jag kunde inte låta bli att plocka på mig alla vackra tyger. En del har jag endast köpt för att de inte ska få ligga kvar i ett mörkt garage utan nyttjas av någon av alla tygfantaster där ute. Det innebär att jag kommer att lägga ut en del av mina fynd på tradera kommande veckor. Klicka på ikonen till höger för att se vad som är till salu.

4 kommentarer:

  1. wow så masse fint tøy!!!
    Liker bloggen din forresten:)

    SvaraRadera
  2. Hej Cecilie, vad roligt att du gillar min nya blogg. Jag hade tur som hittade så mkt tyger till bra pris dessutom :)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Gillar det blå (fjärde uppifrån, längst till vänster) väldigt mycket! Är det något du kommer att sälja?
    Älskar såna här fina bloggar :)

    SvaraRadera
  4. Hej Jenny, det finns faktiskt en chans att jag säljer just det tyget. Vet inte om jag kommer att ha använding av det själv. Håll utkik på bloggen, jag "annonserar" alltid vilka tyger som ska säljas. Vad roligt att du gillar min blogg. Du är välkommen tillbaka.
    Mvh /Sofia

    SvaraRadera

Blog Widget by LinkWithin