HEJ PÅ DIG

Här kan du läsa om färgglada prylar, inredning, loppisfynd, retrotyger mm, om mig och mitt liv helt enkelt. Jag hoppas att du ska finna min blogg intressant. Mvh /Sofia

lördag 3 oktober 2009

MUMINTYG, RETROGARDINER & SÄNGÖVERKAST


Idag var det loppis på Nolia i Piteå, jag och sambon åkte dit redan när det öppnade. Det var redan fullt med folk men jag lyckades ändå hitta några färgglada tyger/påslakan/sängöverkast. Jag kan inte bestämma mig för vad jag gillar bäst men jag vet iaf att det handsydda sängöverkastet (längst ner till höger) kommer att bli klockrent i vårt sovrum. Ni ska få se när jag gjort färdigt, 50 kr fick jag betala vilket var alldeles för billigt för det fina överkastet. Allt som allt la jag inte ens ut 200 kr för dagens retroprylar och trots att det var ganska dyrt i "fyndmått" mätt var det värt det enligt mig. Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Widget by LinkWithin