HEJ PÅ DIG

Här kan du läsa om färgglada prylar, inredning, loppisfynd, retrotyger mm, om mig och mitt liv helt enkelt. Jag hoppas att du ska finna min blogg intressant. Mvh /Sofia

tisdag 22 september 2009

HÖSTGARDINER OCH RETROTYGER


I helgen var det storstädning hemma och idag har jag fortsatt genom att byta gardiner i vardagsrummet och städa upp bland mina tyger. Bilden till vänster visar en sideboard i vår hall där jag förvarar mina favorittyger, tycker att dom är så fina att titta på där dom ligger. Ovanpå ser du två tavlor som jag ritat och en duk som är aningen "julig" men väldigt trevlig. Bilden till höger visar ett hörn i vårt vardagsrum där jag placerat mitt auktionsfynd och det är också i vardagsrummet jag bytt gardiner till en mer "höstig" variant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Widget by LinkWithin