HEJ PÅ DIG

Här kan du läsa om färgglada prylar, inredning, loppisfynd, retrotyger mm, om mig och mitt liv helt enkelt. Jag hoppas att du ska finna min blogg intressant. Mvh /Sofia

fredag 25 september 2009

BLOMMIGA TYGFYND


Idag har det varit en seg dag på jobbet, ofokuserad och trött. Tur att man har en snäll chef (jag =)) som bestämde att jag gjort mig förtjänt av att sluta redan vid två. Åkte och postade brev och svängde sen in till stan och gick en sväng på fyndet. Fyndade var precis vad jag gjorde. En gardinkappa med oranga blommor för en tia, en stor fin duk med limegröna blommor på för 30 kr (funderar på att hänga den på väggen), ett par fräsiga vantar för en tia och en rund stor brun/vit duk för 15 kr. Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Widget by LinkWithin